Social Icons

twitterfacebook

Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Μερικές σκέψεις περί γυμναστικής

- Η γιαγιά μου άρχισε να περπατά 5χλμ. την ημέρα όταν ήταν 60. Σήμερα είναι 97 χρόνων & δεν έχουμε ιδέα πού είναι !!!

- Ο μόνος λόγος που θα μπορούσα να ξεκινήσω τζόκινγκ είναι για να ξανακούσω λαχάνιασμα.....

- Γράφτηκα σε ένα γυμναστήριο πέρσι, έσκασα 400 ευρώ & δεν έχω χάσει ούτε γραμμάριο. Τι δηλαδή πρέπει να πηγαίνω κιόλας ?

- Εγώ ξεκινάω την γυμναστική πολύ νωρίς το πρωί, γιατί αλλιώς ο εγκέφαλός μου συνειδητοποιεί τι κάνω !!!

- Δε γυμνάζομαι καθόλου. Αν ο Θεός ήθελε να αγγίξουμε τα δάχτυλα των ποδιών μας, θα τα έβαζε κάπου πιο κοντά στα χέρια μας.

- Μου αρέσουν οι μακρινοί περίπατοι, ειδικά όταν τους κάνουν τα άτομα που με ενοχλούν...

- Έχω αγύμναστους μηρούς αλλά ευτυχώς το στομάχι μου τους καλύπτει!

- Το πλεονέκτημα του να γυμνάζεσαι καθημερινά είναι ότι πεθαίνεις υγιέστερος!!!

- Δεν κάνω ποτέ τζόκινγκ. Κάνει τον πάγο να αναπηδά στο ποτήρι μου.

- Ο γιατρός μου συνέστησε να κάνω μια βόλτα με το ποδήλατο κάθε πρωί & εγώ του απάντησα ότι θα το ήθελα πολύ, αλλά το πρόβλημα είναι, ποιός θα με σπρώχνει?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου